..:: LaYaNzzz ::..


Monday, August 17, 2009

..:: cegah H1N1 ::..

seluruh dunia seperti dilanda bencana... ni semua gara2 H1N1... penyakit yg muncul tibe2 n buat semua orang rasa takut yg teramat sgt... apa la punca penyakit ni.... masa selsema burung, segala jenis binatang yang seumpama burung blh dikatakan di bunuh... tapi bile H1N1 ni aku tak dengar plak bintang tu dibunuh.... aku ada dgr gak rumors yg sebenarnya virus ni US yang cipta... kalau lah betul jahat sungguh orang yang mencipata nya ni... tak berhati perut betul... uitm segamat pun telah mencatat satu kematian... dan bile ni berlaku semua tanya uitm segamat cuti ke..... aku yang kat sini pun tak tau... tapi mmber aku yang lain plak tau.... walau apa pun aku berharap sgt yang penyakit ni cepatla menemui jalan penyelesaian... semoga hidup aku tak lagi diselubungi ketakutan....m'cegah lbh baik dpd merawat..so, kwn2 sume take good care of urself eh....dok umh je diam2,x yah jln byk sgt.hehehe....






1 comment: